Kulturystyka
SFD

‚Cheat Meal’ który zwiększy twój metabolizm i pomoże spalić tkankę tłuszczową

Oceń artykuł:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 głosów, średnia: 5,00
Loading...

SUCF2|People|Beauty/Fashion|Women$Miscellaneous|0N0|000000000000000000000000000000000000000000||15|20s$20s^Young Adult__$adult$Adult^Human Age$alone$One Person^Number of People__$attractive$Beautiful^Beauty$beautiful$Beautiful^Beauty__$beauty$Beauty^_$brunette$Brown Hair^Hair Color$casual$Casual^Clothing_$caucasian$Caucasian^Ethnicity$cheerful$Cheerful^Expressing Positivity$cute$Cute^Physical Description$female$Female^Human Gender_$girl$Women^Female___$home$Home Interior^Built Structure__$house$House^Residential Structure__$lifestyle$Lifestyles^$one$One Person^Number of People___$person$One Person^Number of People_$portrait$Portrait^Image_$pretty$Beautiful^Beauty_$relax$Relaxation^$sexy$Sex Symbol^Human Role_$smile$Smiling^Facial Expression_$white$White^Colors_Caucasian^Ethnicity$woman$Women^Female$young$Young Adult^Adult__$kitchen$Kitchen^Built Structure__$expression$Facial Expression^Form Of Communication$gesture$Gesturing^Form Of Communication$leisure$Relaxation^_Recreational Pursuit^Activity_Leisure Activity^$happy$Happiness^_Cheerful^Expressing Positivity$shirt$Shirt^Top$top$Top^Garment_____$indoor$Indoors^Setting$room$Domestic Room^Home Interior$food$Food^Foods and Drinks$fridge$Refrigerator^Major Household Appliance$meal$Meal^Food$cheat$Dishonesty^$guilty$Guilt^_$hand$Human Hand^The Human Body_$hungry$Hungry^Physical Description$sleepwear$Nightwear^Clothing$snack$Snack^Food$finger$Human Finger^The Human Body__$hush$Finger on Lips^Touching_$silence$Finger on Lips^Touching__$cake$Cake^Sweet Food$plate$Plate^Dishware|$$0$0$0||000000000000000000000000000000000000000000|

„Cheat Meal” który zwiększy twój metabolizm i pomoże spalić tkankę tłuszczową

Jedną rzeczą, której nauczyłem się przez te wszystkie lata, jest to, że ludzie z branży, których ja nazywam „Dietetycznymi Maniakami” nie zdają egzaminu doradzając swoim klientom przestrzeganie zasady tzw. zerowej tolerancji. Niestety klienci zwykle po 12 tygodniach takiego reżimu dietetycznego porzucają dotychczasową dietę i w przeciągu zaledwie kilku tygodni nadrabiają z nawiązka utracone kilogramy. Moim zdaniem ludzie szybciej redukują tkankę tłuszczową, kiedy pozwala się im na taki oszukany posiłek raz na 4-6 dni. Cheat meal zwiększa metabolizm, dlatego też tkanka tłuszczowa jest szybciej spalana. Pamiętajcie jednak, że taki oszukany posiłek to nie cały wieczór, spędzony na konsumowanie cheat mealów.

Oto kilka zasad jak tworzyć takie posiłki:

1.Spożyj najpierw białko. Pamiętaj białko z Greki oznacza pierwszy

2.Posiłek należy spożywać przy stole (w domu lub restauracji), a nie przed telewizorem. Zadecyduj zawczasu co będzie składało się na niego i postaw na stole.

3.Kiedy wstajesz od stołu, przerywasz jedzenie. Koniec na dzisiaj.

4.Dokonaj lepszego wyboru: produkty bezglutenowe i te z mąki owsianej są lepsze od pszennych ciasteczek, organiczna czekolada

Chocolate with mint

z migdałami jest zdrowsza od żelek. Jeśli spożywasz produkty pszenne, to następnego dnia twoje stawy nie będą chciały pracować. Spróbuj zamiast tego ryżowego deseru.

5.Aby oszacować czy spożyłeś właściwą ilość węglowodanów w swoim dniu z oszukanym posiłkiem zrób co następuje: w piątek, kiedy spożywasz cheat meala zanotuj ilość spożytych węglowodanów. W sobotę rano zmierz poziom tkanki tłuszczowej. Jeśli poziom tkanki tłuszczowej zmalał, przy jednoczesnym wzroście beztłuszczowej masy ciała, to wybrałeś optymalną ilość węglowodanów. Jeśli jednak w sobotę rano masz wyższy poziom tkanki tłuszczowej, zmniejsz o 20% ilość spożywanych węglowodanów w następnym cheat mealu. Ponów procedurę następnego ranka po spożyciu takiego posiłku upewniając się, czy wartość węglowodanów została dobrana właściwie. Jeśli jednak zaobserwujesz utratę wagi w dniu poprzedzającym taki posiłek to zwiększ ilość węglowodanów o 20% i ponownie zaobserwuj jak zachowuje się organizm. Jeśli nie tracisz na wadze, to w trakcie następnego posiłku obetnij ponownie węgle.

6.Im bardziej jesteś szczupły tym więcej węglowodanów możesz spożyć. Kiedy zejdziesz do niskiego poziomu tkanki tłuszczowej stosuj zamiast oszukanych posiłków, jeden dzień zawsze nietreningowy z cheat mealami.

7.Stosunek pomiędzy posiłkami niskowęglowodanowymi a oszukanymi waha się zawsze pomiędzy 20:1 i 30:1 (nigdy więcej, lub mniej). Jeśli ktoś pozbywa się tkanki tłuszczowej przy stosunku 4:1, to oznacza, że ta osoba dobrze toleruje węglowodany i powinna spożywać je codziennie.

8.Stosunek 20:1 i 30:1 odnosi się do wszystkich pragnących utrzymać swoją sylwetkę oraz tych, którzy chcą zbić wagę. 75% populacji funkcjonuje lepiej przy niskiej podaży węglowodanów.

 Autor: Charles Poliquin

Tagi:
plany treningowe

Masz coś do dodania ? Skomentuj!

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Najnowsze filmy z naszego kanału