Flex Wheeler i trening mięśni brzucha

998e1a19269741199c57a722cff3adc1

Źródło zdjęcia

Flex Wheeler 3-krotny zwycięzca Arnold Classic i 3-ktornie II zawodnik na Mister Olimpia, niewątpliwie jest jednym z najlepszych kulturystów świata ostatnich lat. Kiedyś rozpoczynał trening mięsni brzucha dopiero 4 tygodnie przed zawodami, gdyż uważał, iż to wystarczy, ponieważ natura obdarzyła go dobrą definicja mięśni, wąską talią i szerokimi barkami, ale gdy zobaczył niewiarygodne, poorane głębokimi bruzdami, mięsnie brzucha Pavla Jablonicy podczas Nigh of Champions w 1997 roku, zmienił swoje podejście do mięsni brzucha. Obecnie rozpoczyna ich trening 16 tygodni przed zawodami i ćwiczy je codziennie. Efekty wydłużonej wersji treningu brzucha okazał się imponujący.

Podczas swojego 9-tygodniowego programu na wyrzeźbienie brzucha Flex Wheeler wykonuje następujące ćwiczenia :

1) Unoszenie nóg w zwisie 4 x 20
2) Unoszenie kolan w zwisie 4 x 20
3) Skręty tułowia 4 x 100
4) Spięcia brzucha 4 x 20

Uwagi Flexa :

1) Kluczem do sukcesu jest ciężka praca, a samozadowolenie jest wrogiem postępu

2) Codzienny trening przez 16 tygodni będzie zbyt wyczerpujący dla większości z Was, dlatego proponuję trenować przez 9 tygodni przed zawodami i robić 4 treningi w tygodni

3) Na każdym treningu rób 4 ćwiczenia po 4 serii

4) Zacznij od 10-20 powtórzeń, a potem zwiększaj ich ilość, w miarę wzrostu Twojej formy

5) Na początku największą uwagę przykładaj do techniki wykonania ćwiczenia, a nie do ilości powtórzeń w serii, aż prawidłowo opanujesz wykonywanie ćwiczenia

6) Niezbędnym uzupełnieniem treningu brzucha jest trening wydolnościowy, jeśli chcesz wypracować wyraziste, dobrze wyrzeźbione mięśnie brzucha. Zacznij od 45 minut i wydłużaj trening wydolnościowy do 60-90 minut.

7) Bardzo ważną sprawą przy rozwoju brzucha jest dieta, a więc unikaj smażonych potraw, nasyconych kwasów tłuszczowych, kalorii pochodzących z tłuszczu i cukru oraz potraw z wysoką zawartością sodu. Jedz małe posiłki co 3 godziny, by przyspieszyć przemianę materii i zapwewnić organizmowi stały dopływ białka.

autor; Gosteczek

Dodatkowe materiały, zdjęcia i komentarze forumowiczów do artykułu znajdziesz na forum klikając TUTAJ

Udostępnij znajomym

3 thoughts on “Flex Wheeler i trening mięśni brzucha

Pozostaw odpowiedź cendrek Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *