Jak odsłonić mięsnie brzucha? Dziesięć dietetycznych zasad

Jeśli chcesz pozbyć się tłuszczu okrywającego Twoje ciężko wypracowane mięśnie brzucha potrzebujesz nie tylko odpowiednio zaplanowanego treningu, ale także przemyślanej diety. Jedząc co popadnie czy odżywiając się „jako-tako” niestety nie możesz liczyć na zadowalające efekty. Potrzebujesz żelaznych zasad, których będziesz mógł się trzymać, zasad dotyczących sprytnych i skutecznych zabiegów żywieniowych pozwalających stworzyć idealne środowisko ku temu, by wykraść własnemu organizmowi dobrze strzeżone rezerwy tłuszczowe zmagazynowane w okolicy pasa.

Zrezygnuj z przetworzonej technologicznie żywności

Twój pokarm ma być maksymalnie zbliżony w swojej postaci do „stanu naturalnego”. Świeże ryby, mięso, świeże owoce i warzywa, orzechy, jaja, dobry jakościowo nabiał, woda, przyprawy ziołowe – to są pożądane składniki Twojej diety. Wszelkie rafinowane źródła cukru i tłuszczu są przeciwwskazane.

Zmniejsz spożycie węglowodanów

Jeśli nie jesteś osobą szczupłą z natury, obdarzoną szybkim metabolizmem, najlepiej w Twoim wypadku sprawdzi się dieta zakładająca restrykcje w spożyciu węglowodanów. Dzienna podaż tego składnika pokarmowego powinna się mieścić (zależnie od wielu czynników) w przedziale od 30 do 120g na dobę. Najlepszą porą na spożycie węgli jest okres powysiłkowy oraz wieczór.

Fruktoza tylko z owoców

Fruktoza to cukier najwyższego ryzyka, więc na nią uważaj. Jedyną dopuszczalna formą dostarczenia tego cukru są owoce, których ilość również powinieneś limitować najlepiej sięgając po jagody, truskawki, maliny, grejpfruty. Absolutnie żadne soki, dżemy, musy w grę nie wchodzą nie mówiąc już o bardziej przetworzonych źródłach tego cukru.

Zacznij dzień od białkowo-tłuszczowego śniadania

Uwzględnienie w pierwszym posiłku jedzonym w ciągu dnia solidnej porcji białka pomaga zmniejszyć łaknienie i sprzyja nasilonemu wydatkowaniu energii. Omlet z warzywami, mięso z orzechami, łosoś z sosem szpinakowym, to tylko wybrane propozycje wartościowych pozycji śniadaniowych. Śniadanie nie musi być jednak zjedzone bezpośrednio po przebudzeniu… więcej

Udostępnij znajomym

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *