Omlet z warzywami, tuńczykiem i serem mozzarella by GymDope

Składniki :

– 50 g cebuli
– 5 jajek
– 50 g kukurydzy konserwowej
– 15 g mąki ryżowej
– 125 g mozzarelli
– 50 g papryki czerwonej
– przyprawy (oregano / papryka słodka / chili / czosnek / pieprz / sól himalajska)

0c54da413ad745c5ab44eb9caf1fa2ef.jpg

Wartości odżywcze :

741.45 kcal
B: 65,02
T: 41,10
W: 6,0

Przygotowanie :

1. Do miski wrzucamy odcedzonego tuńczyka, jajko, ser mozzarelle tarty lub drobno pokrojony, cebule drobno posiekaną, paprykę. Następnie dodajemy nasze przyprawy według upodobań.
Dodajemy mąkę ryżową na samym końcu i wszystko razem miksujemy lub blendujemy. Jeśli omlet ma być bardziej pulchny dodajemy ok.100ml gazowanej mineralnej wody.
2. Rozgrzewamy patelnię ,psikamy PAM lub dodajemy troszkę masła klarowanego i przelewamy naszą masę pod omlet.
3. Na małym ogniu pod przykryciem czekamy,aż zrobi się on zbity, żeby można było go łatwo przewrócić na drugą stronę
Po czym chwilkę smażymy znów pod przykryciem i przekładamy na talerz

Smacznego!

 

Ten i inne przepisy znajdziecie w dziale “Kuchnia SFD”

Udostępnij znajomym

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *