Jak skutecznie poprawić swój wygląd?

Patrzysz czasem w lustro i zastanawiasz się jak prezentowałaby się Twoja sylwetka bez wyraźnie zaznaczonego brzucha i odstających „boczków”, a z drugiej strony dopada Cię poczucie rezygnacji, że to jednak niemożliwe do osiągnięcia? Jeżeli wydaje Ci się, że jesteś taka jaka jesteś i nic nie można już z tym fantem zrobić, a już na pewno – nie bez olbrzymich nakładów finansowych, to chciałbym wyprowadzić Cię z błędu.

Każdy, kto naprawdę chce odmienić swój wygląd i jest odpowiednio zmotywowany do osiągnięcia sukcesu, może to zrobić. Wystarczy zastosować się do poniższych wskazówek – a im szybciej to zrobisz, tym szybciej pozbędziesz się nadmiaru tkanki tłuszczowej i ujędrnisz swoje ciało. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby już w sylwestra zaprezentować rodzinie i znajomym swoją nową, odmienioną figurę.

Racjonalne odżywianie

W świadomości wielu osób istnieje przekonanie, że aby zmniejszyć ilość tkanki tłuszczowej należy zastosować jakąś egzotyczną dietę gwiazd, w której owoce morza przeplatają się z kawiorem. Prawda jest taka, że wystarczy bazować na konwencjonalnej, ogólnodostępnej żywności. Musisz jednak dopasować jadłospis do indywidualnych potrzeb Twojego organizmu, tzn. wziąć pod uwagę nie tylko zapotrzebowanie na energię, ale również na składniki o charakterze nieenergatycznym, czyli np. makro i mikroelementy oraz witaminy.

Zapamiętaj też sobie raz na zawsze: głodzenie się, to nie jest sposób na uzyskanie ładnej i szczupłej sylwetki! To sposób na frustracje i problemy zdrowotne! Więcej informacji na temat odżywiania i komponowania jadłospisów znajdziesz na portalu potreningu.pl oraz na zaprzyjaźnionym forum sfd.pl, gdzie w razie wątpliwości uzyskasz pomoc od doświadczonych specjalistów. Jeżeli nie dysponujesz zbyt dużą ilością czasu zapraszam do skorzystania z potreningu.pl/plany , gdzie otrzymasz jadłospis  dopasowany do Twoich potrzeb oraz możliwość konsultacji z  dietetykiem.

Aktywność fizyczna

Niekoniecznie musisz zapisywać się na siłownię, kupować drogie ubrania czy specjalistyczne obuwie. Możesz wybrać każdy dowolny rodzaj aktywności fizycznej: może to być bieganie, nordicwalking, basen, pool dance, koszykówka, piłka nożna, etc. Pamiętaj, iż każdy rodzaj wysiłku fizycznego – w mniejszym lub większym stopniu, zbliży Cię do osiągnięcia upragnionego efektu – ważne jest jednak aby zachować pewną systematyczność oraz umieć czerpać przyjemność z danej dyscypliny sportowej.

Stres i wywieranie presji na sobie samym prędzej czy później negatywnie odbiją się na Twoim zdrowiu psychicznym i motywacji. Dlatego jeśli już coś robisz, to tylko z uśmiechem na twarzy. Jeżeli chcesz podjeść do tematu w sposób profesjonalny, a nie masz za dużo wolnego czasu na zgłębianie zasad efektywnego treningu, zachęcam do skorzystania z potreningu.pl/plany, gdzie doświadczony trener ułoży dostosowany do Twoich potrzeb i możliwości plan treningowy.

Motywacja

Choć zmiany do swojego dotychczasowego sposobu żywienia można wprowadzić stosunkowo szybko, to trzeba się liczyć z tym, że mogą pojawić się pewne trudności, wynikające z jednej strony z tęsknoty za dawnym trybem życia, a z drugiej – z potrzeby obserwowania natychmiastowych efektów. W efekcie wiele długo planowanych „akcji” ma w praktyce charakter chwilowych zrywów i kończy się niepowodzeniem.

Walka ze samym sobą – w imię uzyskania pięknej sylwetki, nie może być jednak łatwa, bo w końcu nasz przeciwnik zna nas od podszewki.

W związku z tym warto  poświęcić odpowiednią ilość czasu na motywację, czyli wzmacnianie w sobie przekonania że chcemy osiągnąć zamierzony efekt, że możemy tego dokonać i że jesteśmy gotowi na pewne poświęcenia w imię wyższej racji. Trzeba starać się szukać motywacji pozytywnej, czyli zamiast wyobrażania sobie co się stanie gdy Ci się nie uda, upajać się należy smakiem niechybnego zwycięstwa. To naprawdę pomaga!
… więcej

Udostępnij znajomym

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *