kreatyna promocja
Kulturystyka
SFD

Spaghetti Bolonese bodybuilding version

Kategoria: Kuchnia

Oceń artykuł:
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)

Świetne urozmaicenie diety. Posiłek na każdą porę dnia z wyjątkiem kolacji oraz posiłku potreningowego.
Autor: Banan

Spaghetti Bolonese bodybuilding version

SKŁADNIKI:
– 200g chudej zmielonej wołowiny lub piersi z kurczaka (drobno pokrojonych)
– 1 mała cebula
– 1 ząbek czosnku
– 30ml czrownego wina wytrawnego (opcjonalnie)
– 100g koncentratu pomidorowego
– 1/2 łyżeczki ostrej papryki
– 1/2 pęczka natki pietruszki (opcjonalnie)
– 15ml oliwy z oliwek
– sól, pieprz, odrobina słodzika (bez aspartamu)
– 150g makaronu pełnoziarnistego (ja akurat na potrzeby zdjęć , takowego nie miałem )

PRZYGOTOWANIE:
– mięso podsmażyć na oliwie, dodać drobno posiekaną cebulę i zmiażdzony czosnek; smażyć do momentu, aż cebula zeszkli się (około 10-12min)
– w osobnym naczyniu wymieszcząc koncentrat z winem; jeżeli konsystencja będzie za gęsta dodać odrobinę wody
– sos połączyć z mięsem na patelni; dodać sól, pieprz, paprykę, odrobinę słodzika
– wszystko dusić na małym ogniu pod przkyryciem (w raz potrzeby podlewać wodą), mieszać co kilka minut
– przygotowany na patelni farsz wylać na ugotowany makaron; EWENTUALNIE (ja akurat nie miałem) posypać obficie drobno posiekaną natką pietruszki

CZAS PRZYGOTOWANIA:
około 30-35min

Spaghetti

WARTOŚCI ODŻYWCZE:
35-40g B
80-90g WW
10-15g T
550-650 kcal

Smacznego!

Zapraszam do dyskusji na forum klikając TUTAJ

Autor: Banan (sfd)

żywnośc dietetyczna

Masz coś do dodania ? Skomentuj!

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Najnowsze filmy z naszego kanału