Kulturystyka
SFD

Green Tea – informacje

Oceń artykuł:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

GREEN TEA

Kilka słów o (czyli jak to pięknie wygląda w teorii):
Jest to ekstrakt z zielonej herbaty odpowiadający określonej ilości szklanek zwykłej zielonej herbaty (stosunek zależy zarówno od suplementu jak i jakości herbaty). Zielona herbata posiada niezaprzeczalne działanie prozdrowotne o bardzo szerokim spektrum, jest dobrym antyutleniaczem, ma wpływ na odchudzanie intensyfikując rozpad tkanki tłuszczowej. Green tea powoduje również pobudzenie, jednak nie takie intensywne jak sama kofeina natomiast o dłuższym działaniu. Zawiera substancje aktywne polifenole (katechiny, flawonole, fenolokwasy) i metyloksantyny (kofeina, teofilina, teobromina).

Mity w konfrontacji z faktami:
Z pewnością warto brać green tea ze względu na działanie pro zdrowotne. Równie dobrze można pić zieloną herbatę, jednak powinna ona być dobra gatunkowa (nie z torebek) natomiast one są stosunkowo drogie. W produktach używane są standaryzowane ilości. Co do zastosowaniu przy redukcji tłuszczu to osobno efekty są raczej niezauważalne chyba, że w połączeniu z innymi środkami.

articles_2ca75e52de80a20fcfcc361adcabfe0a_article_v3

Źródło zdjęcia

Ogólne wnioski:
Po green tea nie należy oczekiwać żadnych spektakularnych efektów, także suplementacja nie przełoży się w żaden sposób bezpośrednio na wyniki sportowe. Jednak wpływ na zdrowie jest bardzo korzystny. Równie dobrze można pić zwykłą zieloną herbatę z naparu efekt jest taki sam. Osoby starsze szczególnie powinny się zainteresować tym produktem.

Częste pomyłki/plotki/ciekawostki:
Katechiny zawarte w zielonej herbacie powodują utrudnienia w trawieniu białek dlatego lepiej zachować odstęp ok. 30 min. jeżeli wysoki stopień strawności białek ma znaczenie.

Autor: Ripper14 (sfd)

plany treningowe

Masz coś do dodania ? Skomentuj!

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Najnowsze filmy z naszego kanału