Przygotowania do zawodów: Wiktor Gryboś – Cel MPJ 2016

Witam wszystkich!

Nazywam się Wiktor Gryboś. Zakładam dziennik w tym dziale, aby każdy zainteresowany mógł śledzić jak wyglądają moje przygotowania do zawodów. Postaram się umieszczać jak najwięcej ciekawych informacji na bieżąco. Dziennik to dla mnie również dodatkowa motywacja.

Krótkie info o mnie:

Mam 21 lat(rocznik 94), wzrostu ok 185cm. Siłownią interesuję się od wielu lat, już pod koniec gimnazjum zaczynałem coś tam “machać”. Z roku na rok podnosiłem sobie poprzeczkę, dochodziły nowe cele i tym sposobem powoli cały czas szedłem do przodu. Byłem całkiem dobry w wyciskaniu leżąc, więc kilka razy nawet wystartowałem w zawodach, wyniki były nienajgorsze. Niestety wszystko skończyło się po tym jak w grudniu 2013r zerwałem sobie klatkę. Od tamtej pory zacząłem się zajmować już tylko rozwojem sylwetki. Rok temu pojawiły się pierwsze pomysły żeby wystartować na zawodach kulturystycznych. Ostateczną decyzję podjąłem w czerwcu-lipcu tego roku i zacząłem poważniejsze przygotowania. Swój debiut miałem 10 października na Mistrzostwach Polski Juniorów we Wrocławiu. Zająłem 7 miejsce z którego jestem zadowolony. Forma nie była do końca doszlifowana, ale następnym razem na pewno będzie lepiej!

Cele i plany:

Główny cel to start na MPJ w roku 2016. Zależnie od kalendarza, starty w innych zawodach w tym okresie.
Aktualnie powoli zaczynam okres budowy tk. mięśniowej. Szczerze mówiąc ostatnio z dietą było różniej – raz lepiej, raz gorzej.  Waga na czczo to 114kg, trochę przegiąłem i wyglądam teraz jak chodząca kulka wody. Plan jest prosty: pozbywam się nadmiaru wody, stopniowo dokładam kalorii i staram się wrzucić na siebie najwięcej ile tylko dam rade przy zachowaniu nie najgorszego poziomu bf, a za rok wychodzę znacznie większy, z dużo lepszą formą.
Przez ten rok chciałbym poprawić szerokość pleców, dwugłowe ud i bok barków – uważam, że te partie odstają, może jeszcze dół klatki. Podciągnę je i proporcje powinny być dobre.

Trening:

Czasami ćwiczę tym samym schematem cały czas, czasami co tydzień wpada co innego. Wypiski będę wrzucał na bieżąco. Nie narzucam sobie niczego z góry. Trening 4-6x w tygodniu.

Zapraszam do mojego DZIENNIKA

Udostępnij znajomym

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *