Trening cykliczny dla kobiet

Od tej chwili do Akcji Cyklicznego Treningu zapraszam również Panie:-)

CO DAJE TRENING CYKLICZNY??

Otwiera nowe możliwości przed Tobą i Twoim organizmem.
A ściślej pozwala wydobyć z niego maksimum możliwości z zastosowaniem dostepnych Ci środków (dozwolonych)
Każda dyscyplina sportowa opiera się na treningu, zaś forma CYKLICZNA jest od wielu już lat uważana, za najefektywniejszą i pozwalającą na dopasowanie bodźców treningowych do INDYWIDUALNYCH możliwości trenującego.

W Naszej akcji wychodzę na przeciw WSZYSTKIM, nie zapominając o tych, którzy trenują w domu, na prymitywnych sprzętach.
Zawarłem nawet wersje programów treningowych na same sztangielki i ławeczkę, tak więc absolutne minimum treningowe.

NO I NAJWAŻNIEJSZE!!AKCJA JEST PROWADZONA INTERAKTYWNIE-Z WASZYM UDZIAŁEM-ON LINE.Tak więc każdy może zadać pytanie w dowolnym momencie i na wybrany indywidualnie aspekt Treningu Cyklicznego.TUTAJ MAŁA PROŚBA-ZANIM ZADASZ PYTANIE- PRZECZYTAJ WSZYSTKO W TYM ARTYKULE I ARTYKULE DOTYCZĄCYM TWOJEJ GRUPY——————————————–

W Treningu Cyklicznym, podobnie jak w przypadku planowania dla mężczyzn niezmiernie istotnym jest, by zakwalifikować się do właściwej grupy.

I tak odpowiednio:GRUPA ATutaj zajęcia prowadzone będą z Paniami, które dopiero zaczynają przygodę z treningiem, lub wracają po dłuuugiej przerwie.Celem będzie “szlifowanie” sylwetki, czyli redukcja niewielkiej lub średniej ilości zbędnej tkanki tłuszczowej oraz delikatna rozbudowa tkanki mięśniowej-dla zarysowania detali sylwetki.
——————-
GRUPA B

Tutaj zajęcia prowadzone będą z Paniami, które dopiero zaczynają przygodę z treningiem, lub wracają po dłuuugiej przerwie.

Celem będzie “szlifowanie” sylwetki, czyli redukcja DUŻEJ ilości zbędnej tkanki tłuszczowej oraz delikatna rozbudowa tkanki mięśniowej-dla zarysowania detali sylwetki.
——————-

GRUPA C

Tutaj zajęcia prowadzone będą z Paniami, które są “w treningu” od pewnego czasu i mogą uznać się za dość sprawne i przystosowane do przeciążeń związanych z systematycznym treningiem.

Celem będzie “szlifowanie” sylwetki, czyli redukcja niewielkiej lub średniej ilości zbędnej tkanki tłuszczowej oraz delikatna rozbudowa tkanki mięśniowej-dla zarysowania detali sylwetki.
——————-

GRUPA D

Tutaj zajęcia prowadzone będą z Paniami, które są “w treningu” od pewnego czasu i mogą uznać się za dość sprawne i przystosowane do przeciążeń związanych z systematycznym treningiem

Celem będzie “szlifowanie” sylwetki, czyli redukcja DUŻEJ ilości zbędnej tkanki tłuszczowej oraz delikatna rozbudowa tkanki mięśniowej-dla zarysowania detali sylwetki.
——————-

Tak więc weź głęboki oddech i postój przed lustrem kilka chwil oceniając się najsurowiej, jak potrafisz. Kiedy już podejmiesz decyzję, która grupa będzie dla Ciebie najodpowiedniejsza-zapoznaj się z jej szczegółowym planem działania.

autor; Michał Sulewski “Michail”

Udostępnij znajomym

One thought on “Trening cykliczny dla kobiet

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *