kreatyna promocja
Kulturystyka
SFD

8 błędów popełnianych przez początkujących

Kategoria: Odżywianie, Ogólne, Trening i regeneracja

Oceń artykuł:
0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5 (0 votes, average: 0,00 out of 5)

1. Stosowanie treningów dla zaawansowanych

Nie ma nic złego w kupowaniu magazynu o kulturystyce, czy też odwiedzeniu profesjonalnego portalu aby dowiedzieć się jak trenują zawodowcy. Błędem jest jednak kopiowanie tego co robią. Większość profesjonalistów trenowało wiele lat aby osiągnąć  poziom tolerancji wysiłku, który aktualnie potrafią znieść. Dodatkowo, ich plany treningowe służą rozwijaniu obecnej formy, a nie pokazują tego jak pracowali podczas pierwszych treningów. Ważne aby zrozumieć, że taki trening wykracza poza możliwości początkujących.

2. Pomijanie rozgrzewki

<

2. Pomijanie rozgrzewki

ś w stanie od razu przejść do części zasadniczej treningu lub chcesz zaoszczędzić trochę czasu, opuszczenie rozgrzewki to poważny błąd. Po pierwsze, narażasz się na powstanie kontuzji, która może wykluczyć cię na jakiś czas z treningów. Po drugie, nie będziesz w stanie trenować tak intensywnie jak po rozgrzewce.

3. Unikanie podstawowych ćwiczeń

Większość

3. Unikanie podstawowych ćwiczeń

fantazyjnych maszyn, na których możesz trenować każdą partię ciała. Chociaż trening z ich użyciem nie jest błędem, nic nie zastąpi podstawowych ćwiczeń takich jak przysiady czy wyciskanie – to właśnie one wzmocnią cię najbardziej.

4. Zbyt dużo, zbyt szybko

Bycie początkującym może być lekko onieśmiel

4. Zbyt dużo, zbyt szybko

w środowisku osób świetnie zbudowanych może to wzbudzić potrzebę „dopasowania się” i chęci używania ciężarów zbyt dużych w stosunku do twoich możliwości. Jest to nie tylko strata czasu, ale i narażanie się na kontuzję. O wiele bardziej skorzystasz na doskonaleniu techniki podczas wykonywania ćwiczeń.

5. Przetrenowanie

Na początku treningowej drogi cechuje cię największa motywacja. Chcesz osiągnąć rez

5. Przetrenowanie

może objawiać się codziennych chodzeniem na siłownię. Twój entuzjazm jednak nie przełoży się na wyniki. Trening jest jedynie bodźcem do rozwoju, który następuje dopiero podczas wypoczynku.

6. Trenowanie tego co przyjemne, unikanie tego co męczące

Trening nóg jest niezwykle wyczerpujący. Nie zastąpi go jedna

6. Trenowanie tego co przyjemne, unikanie tego co męczące

g, bo biegam” doprowadzi do zachwiania proporcji w sylwetce. Trenowanie tylko mięśni, którymi możesz pochwalić się na co dzień (biceps i klatka piersiowa) może doprowadzić do tego, że podczas wycieczki na plażę będziesz zmuszony stać cały czas po pas w wodzie, aby wyglądać dobrze.

7. Wybór niewłaściwego partnera treningowego

Jak wspomniałam wcześniej, wejście na siłownię jako nowicjusz może często być dość onieśmielające.To

7. Wybór niewłaściwego partnera treningowego

przyjacielem. Nie ma w tym absolutnie nic złego, jednak jeżeli nie chcesz trenować samodzielnie, upewnij się, że osoba z którą chcesz pracować również chce osiągać rezultaty i nie cechuje jej słomiany zapał, przez który opuścisz sporą ilość treningów.

8. Niecierpliwość

Rezultaty nawet najcięższej pracy nie przyjdą od razu, więc jeżeli po dwóch tygodniach wyrzeczeń nie osiągniesz upragnionego rozmiaru nie znaczy to, że nie zrealizuj

8. Niecierpliwość

Niestety, to co było zaniedbywane przez lata nie zostanie naprawione w miesiąc.

 

żywnośc dietetyczna

Masz coś do dodania ? Skomentuj!

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Najnowsze filmy z naszego kanału