Podstawowe przyczyny braku postępów (art by marek.c)

Bardzo często młodzi adepci dopingu nie notują spodziewanych postępów w przyroście masy ciała, mimo stosowania licznych środków.

Dlaczego tak się dzieje?

Oto kilka podstawowych przyczyn, które wpływają na brak postępów w czasie trwania cyklu.

1. Beznadziejna dieta, czyli:

  • za mało białka wysokiej jakości, (koledzy jedzą białe sery, jogurty, piją odżywki białkowe oparte na pszenicy, i liczą to wszystko jako białko pełnowartościowe,
  • za mała kaloryczność posiłków, (są też koledzy spożywający spore ilości białka, lecz przy tym jedzą za mało kalorii pochodzenia niebiałkowego – czyli węglowodanów i tłuszczy, co nie daje możliwości wbudowania w tkanki spożywanego białka,
  • spożywają zbyt duże ilości żywności przetworzonej – zawierającej konserwanty – sód, fosfor i inne, co prowadzi do nabrzmiałego niezdrowego wyglądu ciała, zatruwa ustrój nie pozwalając jednocześnie na przyrost tkanki mięśniowej, a większość wagi uzyskanej na cyklu to woda i tłuszcz – takie osoby wyglądają jak “chore worki ze śmieciami” a nie jak sportowcy, cieszą sie przyrostem wagi a nie przyrostem tkanki mięśniowej.

2. Zbyt krótkie cykle, czym dłuższa ekspozycja na bodziec, oczywiście zmienny, tym większa szansa trwałego przyrostu tkanki mięśniowej, temat trudny gdyż czym dłuższy cykl tym zazwyczaj większe skutki uboczne itd.

3. Stosowanie podróbek i innych środków uważanych za niepewne.

4. Nieprawidłowy trening – za lekki, bez wykonywania przysiadów, szarpanie ciężarami itd. Są ludzie nie mający serca do walki bojąc się przysiadów, boją się wolnych ciężarów – zarzut itp.

5. Zła regeneracja – za ciężki trening, imprezowanie, niedosypianie itp…

Autor: Marek Ciołek “Progress” (sfd)

Komentarze do artykułu możesz zobaczyć na forum klikając TUTAJ

Udostępnij znajomym

2 thoughts on “Podstawowe przyczyny braku postępów (art by marek.c)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *