Kulturystyka
SFD
trening-obwodowy

Trening siłowy metodą obwodową (ang. circuit resistance training) polega na ćwiczeniu kolejno wszystkich partii mięśniowych, z krótką przerwą wypoczynkową. Odmianą treningu obwodowego jest ACT (ang. aerobic circuit training). Uwaga – trening obwodowy wcale nie musi być wykonywany ze sztangą, hantlami czy na maszynach. Równie efektywne mogą być obwody zawierające ćwiczenia

Czytaj całość...

afa30facee354c16b784a3f744fd338a.jpg

Co potrzebujemy: -200-250g jogurtu naturalnego -35g dowolnej odżywki białkowej – u mnie kokos-biała czekolada -garść orzechów laskowych (lub innych, Twój wybór) -garść rodzynek (lub innych owoców suszonych, jw) -20g wiórków kokosowych -opcjonalnie: substancja słodząca (u mnie miód), ale nie jest to wymagane. Po prostu czekoladki będą bardziej słodkie 🙂 Wykonanie:

Czytaj całość...

Die nächsten zehn Kilo

Odchudzanie to proces, trwający wiele miesięcy. Największy błąd jaki możesz popełnić to nastawianie się na szybkie, krótkotrwałe rezultaty.  Teoretycznie, aby stracić w tydzień 1 kg tłuszczu, należy zastosować dzienny deficyt sięgający 1000 kcal (kilokalorii, czyli tysięcy kalorii, a nie kalorii wbrew błędnym opisom z internetu). Stosując podobny ujemny bilans po

Czytaj całość...

9a8e7031cb994cdca16fd297958f2347

Czekoladowe muffinki z jagodami: 1. 300 g banana 2. 4 jaja 3. 40 g kakao 4. 100 g mąki ryżowej 5. jagody z podanych proporcji wyszło 9 babeczek Wszystko zblendować, przełożyć ciasto do foremek, wyłożyć jagody na wierzch i piec 20 min w 200 stopniach. Można dosłodzić ciasto, wg preferencji.

Czytaj całość...

afdfa384808e463ab3e619cabcc9871a

James ‘Flex’ Lewis we wrześniu będzie starał się zdobyć piąty tytuł Mr. Olympia w niższej kategorii wagowej – kulturystyce 212 (do 96 kg). Czy uda mu się zdobyć statuetkę Sandowa po raz kolejny? Na zdjęciu forma ‚Flexa’ na 7,5 tygodnia przed zawodami, obok trener Neil Hill. Udział ‘Flexa’ w zawodach:

Czytaj całość...

8fe8ecc6a7144fab8394939def8ff927

Cytrusowe babeczki z cukinią Składniki: -125 g mąki ryżowej -125 g mąki gryczanej -3 łyżeczki proszku do pieczenia -pół łyżeczki sody oczyszczonej -skórka i sok z jednej cytryny -100 ml oleju kokosowego rozpuszczonego -50 g ksylitolu -300 gram cukinii -pół łyżeczki imbiru -2 jaja -120 g kwaśnej śmietany 12% Suche

Czytaj całość...

fb-edu

Szkolenie treningowe: „Kształtowanie kobiecej sylwetki – moduł III i IV” WROCŁAW 20-21.08.2016   Moduł III – Podstawy metodyki treningu 1. Różnice w budowie ciała i ich wpływ na trening 2. Wady postawy i ich wpływ na budowanie planu treningowego 3. Analiza układu hormonalnego i jego znaczenie w treningu 4. Różne

Czytaj całość...

f1a35c2bf5b04256997082e68559d7db

RADOSŁAW SŁODKIEWICZ rocznik – 1976 wzrost – 180 cm Federacja – IFBB Osiągnięcia 1992 – Grand Prix Szczecina (pierwsze zawody) – 8 miejsce oraz nagroda dla najmłodszego uczestnika 1995 – Zawody w Starogardzie Szczecińskim – 3 miejsce 1996 – Zawody w Starogardzie Szczecińskim – 1 miejsce 1996 – Mistrzostwa Polski

Czytaj całość...

f221b78296654bac8b85d0ff417c2794

Firma 7Nutrition zakończyła współpracę z wieloletnim kulturystą Waldemarem Nolem. Nol w latach 1965-1968 trenował podnoszenie ciężarów w klubie Narew Ostrołęka. Od 50 lat trenuje kulturystykę. Był dziewięciokrotnym medalistą Mistrzostw Polski, w tym trzykrotnym mistrzem w kategorii ciężkiej powyżej 90 kg. Wielokrotny reprezentant kraju w mistrzostwach świata i Europy. Zdobywca tytułu

Czytaj całość...

Menu Title

Najnowsze filmy z naszego kanału